czwartek, 14 kwietnia 2011

"Wsłuchiwanie się w ciszę"- Indiańska modlitwa

O Wielki Duch,
którego głos słyszę na wietrze
i którego oddech daje życie całemu światu,
weź mnie w opiekę! Jestem mały i słaby. Potrzebuję
Twej siły i mądrości.


Spraw, bym szedł w pięknie i uczył moje oczy
by zawsze oglądały czerwień i purpurę zachodu słońca.


Uczyń moje dłonie pełne respektu dla rzeczy , które stworzyłeś,
i moje uszy wyczulone na Twój głos.


Uczyń mnie mądrym, abym zrozumiał sprawy,
o których  nauczałeś moich ludzi.


Naucz mnie lekcji, które ukryłeś
w każdym liściu i kamieniu.


Poszukuję siły, nie przeciwko memu bratu, ale by pokonać mojego
największego wroga - siebie.


Uczyń mnie zawsze gotowym, by przyjść do Ciebie
z czystymi dłońmi i patrząc prosto w oczy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz